Take back every word i ever said to you.

Vet inte riktigt vad jag ska säga om min dag.. Det har inte hänt någonting typ, men ändå har det varit en riktigt bra dag faktiskt. Jag älskar att åka bil, hehe, och att slippa skolan. Nej, men det har väl varit trevligt. Jag har legat och trängt mig med Toby, störd hund detdär. Maria & Sofia hade mest vuxensnack som jag inte förstod mig på annars har jag varit med på noterna, tror jag iallafall.

När vi kört dit Zafira så åt vi lite, och sen åkte vi och hämtade en B-ponny till ridskolan. Riktigt söt var den! Någon mätning i Vaggeryd blev det alltså inte då vi inte var hemma föränns halv fem, och mätningen började klockan fyra.

Rinaldo i somras + Maria och även Boran i bakgrunden..
Tre flugor i en smäll eller hur var det haha? bästa ♥

/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0