Vädret! ♥

Kom precis hem från skolan. Hade en timmes So, men vi körde bara ''lekar'' typ.
Behövde inte ens ha jacka idag, säkert 10+ ute!

Skulle igentligen kunna ta bussen upp till Vissmålen och hinna rida innan lektionerna, men han förtjänar att vila :)

Istället ska jag plugga inför matte-provet vi ska ha imon, kan ingenting.. Det löser sig säkert!
+ Att vi har ett NO-prov på torsdag, vet inte ens vad vi har prov på, och sen ett spanska-prov nästa vecka!

Om en stund hämtar pappsen mig. Vi ska hämta Olivia och sen dra vidare till Riddesberg.. man kan ju undra vad vi ska göra där? ;)


Ha det gött, och njut av det underbara vädret :D

Söt näsa

/Vendela

Kommentarer
Postat av: En bloggare som gärna vill ha svar!!

Hejjjj på er Ponyretards:-)

Jag undrar om ni skulle kunna vara snälla och göra ett inlägg om hur ni gör såna fina headers?

SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLA!!!!!<33333!!!!!!!

Jag vill SÅÅÅÅÅÅÅ gärna ha svar i ett inlägg<3!!!

Tack så mkt snälla ni<3!!!

2012-02-21 @ 18:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0