Vendela shoppar loss!

Haha, känner att jag har shoppat lite väl mycket på sistonde.

Ska betala ett par lindor som en tjej sedan ska skicka till mig, ljusblåa och de glittrar! Lite coolt, kunde ju inte låta bli.. Imon lämnar en tjej ett cremé vitt schabrak + matchande lindor på mammas salong.

Jag funderar starkt på ett schabrak jag sett, brunt med ljusblå kant/passpoal (matchar lindorna!).

Har även tänkt köpa Back on Track stallbandage, men hittar tyvärr inga. Har inte råd att köpa nya så jag letar beggagnat. En tjej hörde av sig till mig och sa att hon hade Back on Track paddar! Och det låter ju lite intressant..

En ny stall vinterjacka skulle ju inte heller sitta helt fel, helst en KL dunjacka (a)
Ett par stövlar med kanske? Haha, ni fattar grejen?

Men snart är göteborg horseshow, och jag vill ju gärna ha lite pengar med mig.. får nog ta o lugna ner mig lite.
Men jag älskar verkligen att shoppa!!!


/Vendela



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0