Vila

Skolan idag rullade på hyffsat, fick tillbaka både religons-,matte- och kemiprovet. F på religonen, E på matten och C på kemin!

Eftersom min lärare är lite bakom flötet, råkade hon släppa oss en timme tidigare.. vi sa inte precis emot!
Jag, Matilda och Ebba drog ner på stan och fikade bl.a, jättetrevligt :D

Tog bussen upp till stallet en snabbis och gosade lite med honom & Dracula i hagen! Drallen var på värsta myshumör och Daphne var jätte avis, hihi (a)
Tog massa bilder men upptäckte nu att jag inte har minneskortet som jag överför bilderna med här :(
Dum som jag är fick han vila idag, men jag hann faktiskt inte rida. Han lär inte vara rolig imorgon..

Vi åkte till farmor sen, jag fick lite pengar och efter det åkte vi hem igen x)

/Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0