War Horse

Har precis kollat på War Horse, längesen jag lipade så.. den var jätte bra och jag rekomenderar den starkt! Lätt en av de bästa filmerna jag sett,

Dagen idag började med att jag vaknade förkyld. Inte så konstigt igentligen med tanke på hur kallt det är här uppe och hur mycket jag fryser. Åkte lite skidor iallafall, men har mest legat i sängen och kollat på film. Gjorde taco till sällskapet med, det var gott.

Imon ska vi äntligen åka hem. Hoppas att jag på nåt vis hinner säga hej till Daphne, men jag tror inte det. Får nog vänta till söndag.
Vi ponyretardsen tänkte rida alla tillsammans på söndag! Vi måste bara övertala någon att fota, nån frivillig hihi? (a)

Min lilla mirakelhäst

Nu ska jag strax sova, ska va vaken en stund till så jag är riktigt trött inför bilresan imon.

/Vendela

Kommentarer
Postat av: Andrea Fagerberg

jag skulle kunna fota om jag hadde en systeamkamera!

2012-02-18 @ 08:25:17
URL: http://andresliife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart ifrån laddar du ner dina filmer ?

2012-02-18 @ 15:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0