We gotta find a way to move on.

Red först ut Nova en stund (som planerat), fick bli bara skritt och trav för hon hade inga broddar bak. Hon var jätteduktig, pigg och framåt men ändå uppmärksam och lyssnade på mig. Avslutade sedan med 20 minuter i ridhuset. Gud vad fin hon var! Stadig i formen, bra tempo och lydde minsta lilla vink! :) Red mycket volter, åttor och snett igenom, väldigt mycket "ställa över" till andra varvet. Mest travarbete men en del galopp hann jag med också, riktigt fin var hon. Kunde korta och länga utan problem och hon var fortfarande lika fin i formen. Tror jag gör på samma sett imorgon med henne, alltså att rida ut en sväng först sen avsluta med lite trim! :)


Fina Nova!

Sedan gick Rinaldo, Daphne och jag en runda (även det som planerat!) :love: Rinaldo blev jätteglad över att få pussa lite på farbror Daphne, som mest bara gillade läget. Dom skötte sig finfint iallafall, inga dumheter. Vädret var såå fint också! :) Haha, sen när jag tog in dom i stallet igen så tryckte dom ju sig igenom dörren samtidigt.. Smarta hästar, alla dagar! :D:love:

Har även fixat och trixat på kullen med Sara och Tess, mestadels Sara. Fixat rummen, rensat bland spel&filmer och såntdär. Vi fick mycket gjort, men det är fortfarande saker kvar. Men det hinner vi imorgon ^^

/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0