You wounded me, but I forgive you.

Har precis kollat på melodifestivalen, fyfan vad Ulrik var värd förstaplatsen!! Jag ringde och röstade ett par gånger för han är ju bara fööör söt och underbar röst. Låten var också galet bra ♥

Tänkte dra dagen lite snabbt.
Åkte först upp och red Rinaldo, tillsammans med Vendela som satt på galna Daphne. Vi red först runt Åkarp, barbacka såklart. Sen in i ridhuset. Väl där tog vi av dom tyglarna och red löst. Hoppade lite på ett hinder som stog framme och sådär. Jätteduktiga bådatvå! Vi bytte häst lite också, gick kalas. Sedan fick dom busa en stund i ridhuset tillsammans utan oss på ryggarna. Det uppskattade dom, särskilt min ponny som tror att han har en crush på farbror Daphne. Haha, seriöst! Rinaldo ääälskar Daphne verkligen, energin strålar genom hela honom så fort han träffar Daphne typ?!

Efter det hade vi ett litet US-möte på kullen, gick väl helt okej. Vi fick faktiskt mycket gjort, men vi har mer kvar att göra imorgon. När det var klart gick jag ner och red Nova, hade igentligen tänkt rida ut henne idag men jag hann inte komma upp så tidigt. Gör ett nytt försök till det imorgon! Anyway, galopperade jättemycket med henne idag, red på en liten cavaletti (typ 20cm) för att hon skulle bli lite rörligare/mjukare i sidorna och släppa lite. Hon blev faktiskt riktigt fin i slutet, vågade ta ärligt stöd på handen. Tror hon kommer vara fin tills imorgon!! :)

♥ KLOCKREN;



/MAJA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0