5 saker du inte visste om Maja

Hej det är Tess Candemyr här. Fick äran att gästblogga på Majas blogg en sväng och då ordnar vi det.

* Maja var en riktig höjdhoppare innan. Vi hoppade alltid i ridhuset på somrarna. Och tillslut låg hindret på kanske 105 eller något och det hoppade hon lätt som en plätt i typ 30 Km/h. Hon hoppar dessutom som en vet inte vad.

* Maja är ett väldigt stort fan av Krister Ljungberg. Alltså en kille på 24 + kille som är förståndshandikappad typ men han är urgo. Maja sa en gång till honom att han skulle hoppa i ensilageplasten och det gjorde han och där stannade han typ 5 minuter kanske och bara hoppade och hoppade. Sen har hon även gjort en fanvideo till honom. Hon kanske kan lägga upp den på bloggen.

* Maja är beroende av facerapes. Ser minsann att hon sitter och skriver en nu ^^. Men på maten i skolan så säger hon såhär: Tess vi facerapar varandra. Så läser vi upp det sen.
Älskar att jag ser nu att hon facerapar mig xD.

* Maja & Jag var med i dramaklubben för längesen . Alltså en klubb för drama typ. Så skulle vi ha en teater på 1 maj. Och då stod i där och pratade med varandra. Dessutom bytte vi om bakom ett träd som var riktat mot gården. Där satt deet dessutom kanske 20 barn.

* Maja har en otroligt konstig humor. Hon brukar läsa jesupsalmer seriöst och då använder hon pianot samtidigt. Alltså kör hon en ny ton för varje mening hon gör. Låter väldigt wierd men jag dör av skratt varje gång.
Maja kan ibland stå och göra en massa miner och man förstår inte heller varför men det är roligt 9 av 10 gånger. Och då menar jag ROLIGT!!´

Det var allt för mig. Nu hoppas jag ni fick veta mer om Maja!
Kolla in min blogg - www.tesscandemyr.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0