5 saker du inte visste om mig.

♦ När jag provar kläder står jag jämt och håller på med mina fingrar, vet verkligen inte varför..


♦ Jag hänger mina rosetter på ett smyckesträd, alltså ett träd som man ska ha smycken på igentligen.


♦ När jag var liten så körde jag & min kompis läppstifts-krig, sen när vi skulle sova så skulle vi flytta på sängen, då hade det kommit en bit läppstift vid sängen, så det är en stor fläck med läppstift på min vägg nu ;)


♦Jag köpte en massa tavlor för att sätta in bilder på hästarna för ungefär 6 månader sen, men dom ligger fortfarande utan bilder i min hylla...


♦ Jag föddes med svart hår, sen efter ett tag blev det blont ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0