5 saker du inte visste om mig.

1. När jag var liten hade jag och min syster Zanna en sandödla (tror jag det heter), som hette Ödlis. En dag dog han, vi hade honom i ungefär två år innan dess. Då satte vi in honom i micron för vi trodde att han skulle "uppstå".. Smarta cheyer, tur för oss att han inte typ sprängdes eller något!

2. På tal om micros.. Min förra mobil tappade jag i toaletten två gånger, och andra gången blev jag så arg att jag satte den i micron.  Där dog ett liv på jorden, vila i frid <3

3. När jag och Zanna var mindre så åkte vi till hennes mamma i Råslätt ibland och var där över loven/helgen. Vi hittade en kompis som vi var med varje dag (observera att han var typ 40år och alkolist, fast det fattade ju inte vi då). Vi hängde med honom och hans hund på dagarna. Vi brukade sitta i hissarna och i trappuppgångarna och prata..(!!) Minns att han ställde sig och pissade flera gånger, och jag och Zanna stog typ 2-3 meter ifrån och spejjade in honom. Vi försökte även få honom & Zannas mamma att bli ett par, men vi lyckades inte jättebra..

4. (Fan vad mycket Zanna det blir nu, men vi kör på..?). Jag tvingade alltid Zanna att vara med på att hon skulle sitta och blunda med öppen mun och så skulle jag lägga i något i hennes mun. Då skulle hon gissa vad det var. En gång hällde jag i typ två matskedar diskmedel, helt omedveten om hur farligt det var.. :D

5. Jag älskar att misshandla Sara, jag älskar när hon får damp på mig.. faktiskt! Det är så jävla roligt, Fredagar är alltid likadana! PUSS PÅ RUMPAN SARA ♥



Min bedårande syster Zanna


Zanna n' Tess in action..


Zanna och jag


Snyggiiing!


Sara över på capriollen.. ♥


Vendela har varit iväg o shoppat.. ;)


Me in my best days?


Zanna gör läxorna, saaaknar Öggestorp :(





Kommentarer
Postat av: vendela

maja, man kan inte annat än älska dig. Fan va störd<3

2012-01-28 @ 13:39:24
Postat av: olivia

haha, älskar dom bilderna!!

2012-01-28 @ 13:53:12
Postat av: zanna

Hahaha dör, as heta bilder. måste säga att vi var fucking einsteins när vi satteihop våra kloka tankar ! :)

2012-01-29 @ 17:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0