5 saker du inte visste om mig

Jag har varit med på TV4, och kratsat Borans hovar.. DET NI!

Jag hatar att dricka ur samma glas/flaska, och allt vad det nu kan vara, som någon annan. Dricker heller inte det sista ur flaskor för jag kopplar det bara med slem, blää.

Vendela och jag bråkade asmycket när vi var små! Till exempel om vem som skulle sova vart.. Ibland åkte Vendela/jag hem och sedan typ en timme senare så ringde någon av oss igen och frågade om vi skulle "leka" som man kallade det då.. Min mamma brukade ha snack med oss om det, hahahah!

När jag var liten, för flera år sedan, övade jag in danser till min Barbieskiva lite då och då. Varje gång ringde jag min Mormor som helt enkelt fick ta sig i kragen och åka från Lekeryd till Tenhult för att titta. Hon fick sitta på ett litet bord i mitt rum, och jag stog kanske en meter framför helt naken och dansade.. ;) Stackars Mormor ♥

Innan älskade jag Carola av hela mitt hjärta, och hatade The ark för att dom tog förstaplatsen ifrån Carola i melodifestivalen.. Idag älskar jag The Ark och hatar Carola, kan knappast höra hennes röst, fyfan!


Kommentarer
Postat av: Allan

Måste ha varit en trevlig syn för din mormor! xP

2012-01-14 @ 21:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0