Äntligen hemma..

Så skönt att sitta i sin egen säng och bara chilla. Lägret har varit jätteroligt och det verkar barnen med tycka. De sa iaf att om vi hade ett till skulle de anmäla sig :D Så jag tror vi ska planera in ett läger på sportlovet, jag är ju inte här då men de klarar sig fint utan mig!
Idag hann vi ju inte med jätte mycket, men vi körde en lek som kallas hämt-leken. Hade städ-tävling, haha, och delade ut lite diplom. Igår hade vi även en kort spökrunda, som var ganska lyckad. Barnen blev rädda åtminstonde!
Barnen åkte hem runt 3, vi stannade kvar en stund och städade. Jag åkte till Daphne vid 4 men red inte. Tog bara in han och pussade myyycket på honom, har saknat honom! Det var ingen idé att ens försöka rida.. Elinor hade inte ridit han igår och paddocken var en enda stor vattenpöl, vågar inte rida ut i mörkret, speciellt inte efter gårdagens spökhistorier!
Ska åka upp tidigt till han imon och rida :)

Nu tänkte jag försöka sätta ihop en hoppfilm på Daphne, måste bara hitta en passande låt. Finns det ingen där de sjunger flygande köttbulle eller liknande? Hahaha!

Taget från film.



Kommentarer
Postat av: Tess Candemyr

jo det finns det, flygande köttbullar. jag & maja tänkte ha den på vindy och sibylla.



2012-01-05 @ 19:09:16
URL: http://tesscandemyr.blogg.se/
Postat av: Elinor

kan du fota mig lite imorgon :J??

Jag kan iaf fota dig och din flygande köttbulle :D

Om du vill....? Eller om daphne vill ....

2012-01-05 @ 22:04:34
URL: http://skimmelochskack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0