Åsikter om Charlies


Jag tycker Charlies är en väldigt bra affär, det är oftast bra kvalité, men priserna kan vara lite höga ibland tycker jag..
Men dom har oftast väldigt fina saker som också är ganska ovanliga, vilket jag tycker är kul för jag gillar ju att ha mycket färger och sånna saker! Blev lite besviken en gång bara när jag köpte ett grönt schabrak, så var det knappt någon färg kvar efter 2 tvättar..


Oehört bra personal är det med, alltid trevliga och hjälper till, säger vad dom tycker osv, t.e.x när jag köpte min kavaj så sa dom vad dom tyckte passade mig,  tycker Charlies är en väldigt bra affär helt enkelt!










Bilderna tagna från Charlies facebook sida.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Älska glitter-pannbanden <3

2012-01-03 @ 00:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0