Dagen osv..

Skolan var riktigt rolig idag, min klass är helt störd i huvudet, haha!
Matten gick bra idag med, börjar gå lite lättare nu (a)

Direkt efter skolan tog jag och Maja bussen hem, maja fortsatte upp mot vissmålen och jag gick in till mig en snabbis, åt och tog med ett par extra brallor för att jag & Maja skulle tolka, kallt som satan var det, och hade inte känsel i mina lår eller rumpa, haha! 
Var ju stallvärd med Fanny idag med, och det gick riktigt snabbt! En riktig teamwork har vi!


Bakade gjorde vi också, och kan ju säga att det känns som att jag inte kommer kunna äta på typ 1 vecka, haha..

Mamma hade longerat Dracula idag och hon sa att han var hur fin som helst, hon ska longera imorgon med sen rider jag honom ända tills tävlingen på söndag, är hur taggad som helst och hoppas verkligen att det går bra, ska sitta och kolla lite på den gammla dressyr filmen och tänka på vad jag ska göra bättre denna gången, även om det inte är samma program men endel moment är med i detta programet med så.






Kom på att jag får rida med mina stövlar på tävlingen med, ska bli kul att känna hur dom är att rida i!








Kommentarer
Postat av: you know who

det betyder att jag ska sova hos dig på lördag?! :D<3

2012-01-24 @ 21:14:37
URL: http://ponyretards.blogg.se/
Postat av: Allan

Haha, 7 Efterblivna ^^

2012-01-24 @ 21:27:30
Postat av: Tuva

Hej!!!

På lägret på jullovet så hade vi ju den där mjöl leken. När du och tess gick upp så kom ju jag och sa till dig att jag hade glömt min tröja. Du skulle ge den men glömde nog det så vill väldigt gärna veta var någon stans jag skulle kunna hitta den. Jag vill gärna hitta den.....

2012-01-25 @ 17:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0