Dagen

Hade endast två lektioner i skolan idag, gött. Dock så var det visst en sista lektion, men typ hälften av klassen gick inte på den för lärarna har sagt att man får gå efter en kvart om det inte kommit någon, så det gjorde vi. Men jaa, den var som sagt sen ändå tydligen, så då fick man lite härlig frånvaro i typ 1½ timme..

Sen satt jag uppe på kullen en bra stund med Jennie, förberedde inför US och såntdär. På US-mötet gick det helt okej, vi ska ha ett nytt miniläger på sportlovet och då är jag&Tess huvudledare, göttans :)

Efter US tog jag in Rinaldo och borstade en halvtimme ungefär, medans han åt. Han fick vila idag, men ska rida ut två dagar framåt nu för sen är det ju ridlektion både Torsdag och Fredag och inte ska han behöva gå mellan ett par väggar hela veckan ^^ Plutten ♥



Right now in the moment sitter jag med mitt tuffa headsett och lyssnar på peppmusik på Spotify. Och tro det eller ej, jag sitter också och nööördar Wordfeud bara för att min underbara klass (TEESSS!!!) har lärt mig bruka det i alldelles för stor mängd, haha. Det suger, dötråkigt igentligen, men beroendeframkallande -.-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0