Dagens ridpass

Red en övning i början, jag gillar inte den övningen, tycker den är tråkig, svår ibland, iallafall i trav, och är allmänt jobbig helt enkelt. Men den är ganska bra iallafall, för han började lyssna mycket på min skänkel och var väldigt uppmärksam.


Tror den heter ruter ess eller något? Men man ska iallafall flytta lite bakdels vändning vid konerna, sen vara rak mellan konerna eller vad man ska säga, har målat en bild i paint som ni kan få se :)
Slutade med den efter en stund, och konsentrerade mig på galopp-fattningar och avsaktningar från galopp, det gick väldigt bra, och han gjorde nästan alla fattningar jätte fint idag!
Visst målar jag fint? Men såhär är den ungefär.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Korn? Menar du inte "kon"? ;)

2012-01-08 @ 13:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0