Dagens ridpass

Red först upp till ridhuset, travade typ några varv sen red jag ut, det var så mysigt väder så passade på helt enkelt!
Red lite random vägar, men slutade med att jag red hem via öxnehaga, galopperade och travade lite på ett fält, och han är så snäll min lilla plutt, även om han gjort någonting sen i onsdags så lyssnar han på mig hela tiden, saktar av när jag vill osv, bästa pojken! ♥


Ninnie
kunde inte fota idag, hon mådde inte bra så hon skulle bara rida sen åka hem igen, så vi får ta det nån annan gång helt enkelt!

Tog upp Frasse lite till ridbanan med så fick han springa runt där en stund, sen gick jag hem, så fick dom stå inne och äta sin middag sen släppte jag ut dom.


Vendela fotade dom i hagen lite innan hon åkte, så kommer upp lite bilder ikväll minsann!









Kommentarer
Postat av: Tuva

åå han är så söt!!!!!! Men hur många år är han??????

2012-01-22 @ 17:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0