Dagens ridpass

Han gick så himlans fint idag! Från början till slut. Går verkligen inte beskriva hur fint han gick!

Kortade honom väldigt mycket i galoppen, ökade i traven, sen körde jag den ''vanliga'' övningen, öka på långsidorna och korta på kortsidorna, gick jätte bra! Tror kanske jag ska åka på dressyr tävlingen på söndag iallafall..?

Red ute samma väg som igår hem, han dummade sig lite när Tess red förbi med Baron, men sen gick han fram jätte snällt!


Ska dra upp till us nu, så vi hörs sen!





Kommentarer
Postat av: Tuva

hej jag ska på lägret på sportlovet men på tisdagen så ska jag till dockton vid 11 så jag kommer gå en liten stund är det okej????

2012-01-23 @ 18:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0