Dagens ridpass

Hade privaträning för Maria idag. Det gick ganska bra, vi körde en heldel öppna, skänkelvikningar och massa volter.

Vi gjorde väldigt mycket galopp-fattningar från trav, gick ju lite sådär, då han inte alltid lyssnar på min galoppskänkel, men fick lägga till lite smackningar, och endel fattningar gjorde han hur bra som helst!

Öpnnorna gjorde han väldigt fint med, men han hade lite svårt för att släppa efter ibland, men annars är jag ganska nöjd med dom med. Körde öpnna hela långsidorna och så körde vi även länga hela långsidorna och korta på kortsidorna i trav, och jag tycker att alla övningarna passar Dracula väldigt bra!
Han blev väldigt mjuk och fin mot slutet sen.





Imorgon har jag tänkt att börja tolka in honom, får väl se hur det går, han lär ju vara livrädd, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0