Dålig uppdatering..

Verkligen dålig uppdatering från min sida, men nu ska jag uppdatera så mycket jag kan!


Träningen igår gick väl sådär, han var helt otroligt spänd, för han var rädd för duvorna som höll på uppe i taket som vanligt, men annars gick det jätte bra! Smart som mamma var så glömde hon kamran, men nästa gång så ska jag se till så att hon inte glömmer den ;)
¨Men vi hoppade lite kombination, och det skötte han jätte bra, sen travade vi över lite bommar oså, vi fokuserade mest på att han skulle vara lugn, och det blev inte så jätte mycket hoppning, men jag är ganska nöjd iallafall!




Sitter just nu hos Tess, vi ska åka upp till US lite senare, så Dracula får vila idag.
Ni får mera uppdatering ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0