Dålig uppdatering

Finns ingenting att blogga om alls.

Har tolkat Rinaldo lite igår och idag, han busar som tusan och flänger runt. Kickar, bockar och sticker iväg. Det gör han aldrig annars, så då kan ni förstå att han har jävligt roligt när han tolkar, knäppskalle!

Fick föresten en kommentar för någon vecka sedan, där någon undrade vem som var den snyggaste killen enligt mig.. Kunde inte svara på det då, men nu är jag så JÄVLA säker som man kan bli;

LOUIS TOMLINSON ♥
"I think if I was a food I'd be a chili.. because, you know..I'm hot."
TRUE, TRUE AND ONCE AGAIN - TRUE!!!!!!



Men HARRY STYLES kommer FAN inte långt efter;

Kolla bara in detdär leéndet.. SÅ JÄVLA SÖT! ♥


..och tillsammans är dom BÄST, inget snack om saken. Sötaste jag sett!
LARRY STYLINSON ♥


Kommentarer
Postat av: Allan

Oh no, Maja! :O Du är smittad ;)

2012-01-22 @ 19:41:34
Postat av: lisa

jag tror jag är kär. VADÅ TROR?! JAG ÄR!!!!!!!!!!!!

2012-01-22 @ 20:35:11
URL: http://lisacandemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0