Dålig uppdatering!

Har haft fullt upp idag, sov till 11.00 ungefär. Gick därefter ner till stallet och red min prins ♥ Tog dressyrsadeln och det fick bli utan nosgrimma på tränset. Red fram väldigt lugnt och tog det i hans egna tempo (väldigt sakta såattsäga..). Fick dock driva på honom någon långsida och då blir han som vanligt sur och piper, haha. F-J-O-M-P! Efter att jag ridit fram och skrittat några minuter så kortade jag tyglarna igen. Red lite öppna i alla gångarter och några volter. Sen var jag nöjd!! För han var mjuk och lyhörd, jättefin i sidorna och allmänt bäst! Red i max 30minuter. Sen borstade jag honom medans han åt lite hö och sin hink. Efter det fick gossen gå ut!
Mickie fick vila idag, men imorgon ska jag rida henne och samtidigt så ska Vendela rida Rinaldo :) Vi ska nog skritta en runda först och sen dressyra, blir kanon.

Just nu sitter jag och redigerar Mickiepåfältet-bilder, långt ord ;) Ska försöka slänga upp några ikväll, men får se vad jag orkar och hinner. Ska ju spela Sims och kolla på film också, men det går nog.

Tjuvtitt på fiiiiina Mickis!

©Tess Candemyr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0