Daphne och Rinaldo

Vaknade upp hos Maja och vi drog till vissmålen runt halv 3.
Maja red Mickie och jag red Rinaldo, dressyr i ridhuset. Det gick väl helt okej, har inte ridit han så mycket på bana utan mest i skogen. Han har blivit väldigt pigg och är så fin just nu! Blev helt paff när han reagerade så snabbt och typ flög iväg? haha. Vi red en stund där inne, gjorde lite öppnor, galopperade en hel del och så. Vi avslutade med att skritta en liten bit på åkarps-rundan. 

Pappa kom och hämtade mig och skjutsade mig till Daphne. Tänkte rida ett redigt dressyrpass i paddocken, men hela banan var en enda stor vattenpöl.. Kul, speciellt med lindor! Daphne gjorde inte saken mycket bättre heller, han var trög och istället för att gå fram för skänkel och spö så stannade han och kickade. Skrittade mest runt och det gick väl okej vissa stunder. Avslutade med att han fick rejsa runt ett par varv.

Imon börjar lägret så jag kommer inte träffa Daphne på 2 dagar. En liten tjej som precis börjat rida skulle komma imon och Elinor undrade om de kunde få ha Daphne, och det går bra. Han iaf röra lite på sig. Vet inte om Elinor ska rida på onsdag men jag hoppas det.

Kom hem (till mamma) för en stund sen, har kollat på första avsnittet av ponnyakuten 3 och nu blir det Sims/Gossip girl<3

sommar!
Vet att jag inte uppdaterat så bra på sistonde, men jag ska försöka göra det bättre!



Kommentarer
Postat av: Anonym

En tredje säsong av Ponnyakuten??? :O När, var????

2012-01-02 @ 21:28:15
Postat av: Anonym

Tjooohooo?????

2012-01-03 @ 17:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0