Edit

Blev ändrat idag, så jag red lektion för Maria klockan åtta. Det gick.. ja, vad ska man kalla det? Åt helvete? ^^ Han är inte sig själv alls när jag rider, så någonting är det. Jag tänkte att jag låter honom vila i minst en vecka nu. Kanske någon skrittur ute i skogen, men annars ingenting, bara vila. Får hoppas att det är det som han behöver, så att det inte är något annat. Världens bästa Rinaldo <3

Får väl höra med Maria om det finns någon annan häst jag kan rida imorgon på lektionen. Vore roligt att rida Freja, annars vet jag inte riktigt. Gizmo och Boran går så himla mycket redan och det gör väl ingen nytta om jag rider ändå. Finns det ingen vettig att rida kan jag lika väl hoppa över det känner jag, det är ju ridskolehästar trots allt och dom går väl redan lagom mycket ^^ Förutom Freja då, som bara går handikapp på förmiddagarna och någon lektion ibland. Vi får se!


Gulle

Sitter för tillfället hos Tess, ska snart sova. Ni får ha det bra så hörs vi imorgon, det blir inget mer för ikväll<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0