Elvis

Fick ta Elvis idag, då det tydligen var hoppning.. Värt, jag hade ju fan kunnat ta Rinaldo då ^^ Aja.

Det gick riktigt dåligt att rida. Inte min typ av ponny alls och jag tycker det var tråkigt, haha. Ush, nej. Är inte pepp alls på att rida honom imorgon, hoppas jag kan ta Freja istället. Anyway, vi hoppade lite linjer och någon liten bana, utan höjder. Han ville hela tiden knäppa av och gå över lod, så man fick rida med hur lätt hand som helst, och det var väldigt jobbigt att tänka på. Jag är så van vid att ge Rinaldo 100% stöd hela tiden (vilket är mycket roligare också för den delen). Så ja, som sagt. Inte roligt alls.


Åh, älskade bästa Gizmo ♥ Gud vad jag saknar att sitta på honom, men det kommer ju inte ens på tanke att ha honom imorgon när han ska gå två/tre lektioner. 

Nu sitter jag hos Olivia, lyssnar på Mirrors med Lil Wayne ft. Bruno Mars. Stört bra låt.
Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Det såg iallfall riktigt fint ut! :)

2012-01-25 @ 23:48:19
URL: http://wwhirlwind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0