Ett redigt hopppass

Skulle gå upp och kolla på Maja när hon red, men då fick jag själv vara med, på Albin (!).

Det gick la ganska bra, med ponnysparkar i typ varenda steg så kom vi framåt i galopp, på 3 hinder i rad!! Jag var röd som en tomtat i ansiktet men annars var det väl perfekt.. Han var mycket mer framåt än förra gången jag red han, nu fattade han galopp första gången jag la på galopp skänkeln! Eller nästan iallafall...

Vi hoppade lite linjer och bågar, trav hoppade lite också, det var riktigt kul faktiskt, har inte hoppat på ett bra tag nu, även om det var på Albin, så var han faktiskt ganska rolig att hoppa när han väl galoppera!


Plutt ♥

(Maja som tagit bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0