Feber osv..

Dagen har varit väldigt bra, men har varit otroligt trött hela dagen, har bara velat gå hem och sova, var nära på att fråga en gång om jag kunde få gå och vila ett tag, men struntade i det.
Stannade hela dagen, sen när jag kom hem satte jag på en film, visste heller inte att ridskolan hade dratt igång, så Tess ringde och frågade när jag skulle komma, så då gick jag och tog på mig jackan, men då fick jag inte gå upp för mamma för att jag hade feber. Det lär ju inte bli någon skola imorgon heller då, hoppas verkligen att det går över så fort som möjligt, då jag ska träna för KG på Lördag..


Mamma hade longerat Dracula idag iallafall, han hade skött sig väldigt bra och han var avslappnad och fin sa hon.
Nu ska jag mest ta det lungt, fixa några tidsinställda, sen kolla på en film :)





Ska fixa nya bilder snart, håller på och planera lite med Ninnie (http://randighest.blogg.se) om vilken dag vi ska fota, så snart får ni lite nya bilder!

Kommentarer
Postat av: Tess Candemyr

2012-01-10 @ 19:49:01
Postat av: Tess Candemyr

Jag undrar om vi kan hoppa lite för jag är sugen på det med Baron :)

2012-01-10 @ 19:49:36
URL: http://tesscandemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0