Foto-time, again

Japp, blev massa fina bilder idag igen!
Vi började med Daphne.. Han var genomblöt när han kom in så det tog ett tag innan jag kunde rida.
Red iaf på ängen, underlaget var helt okej. Han var sååå duktig! Är jätte glad :'D
Förutom att han var otroligt lat, gick han som en klocka! (för att va daphne) Och jag hade outfit nr1, alltså den blå/vita :)
Han var jätte söt i det, såg ut som en riktig liten dressyrstjärna.

Innan Elinor var klar med Dzasti var det nästan mörkt ute, så det blev mest filmer på dom.
Jag hade med mig ett usb så jag skulle få med mig alla bilder hem, men pappa kom innan vi var klara så det får bli imon. Elinor har skickat ett par bilder från igår som ni kan få se sålänge :)

vet inte riktigt vad jag gör med tygeln, klappar han kanske.

<3



Kommentarer
Postat av: ,)

vf har du ett sånt skarpt bett på han ? :o

2012-01-08 @ 10:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0