Frejis ♥

Gjorde världens misstag igår och tog Freja på hoppningen, haha! ^^

Vet inte om hon blivit hoppad innan i huvudtaget? Inte på Vissmålen iallafall, vad jag vet. Halva ridpasset fick jag typ stå i ett hörn och glö för övningarna var lite väl komplicerade för hennes del.. Hoppade bara lite smått i början. Hon hade väldigt svårt för att landa i galopp efter hinder, så en gång tog jag spöet lite lätt på hennes rumpa, och JÄVLAR vilken bock hon drog! Jag flög fram och satt på hennes manke typ! Hon fortsatte i galopp långsidan upp, och då hann jag sätta mig till rätta. Gaalen häst!! Hon var pigg och framåt hela passet iallafall, kastade med huvudet i galoppen och busade. Inte lika mjuk som sist, idag ville hon bara springa och ha kul typ, haha. Stundtals var hon väldigt eftergiven iallafall, goa Freja ♥

Efteråt gjorde jag Rinaldos hink och gick ut med den till honom i hagen. Satt och mös med honom en stund medans han åt, älskade vännen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0