Full fart!

Har hållt igång hela dagen idag! Har ridit, gått ut med hundarna, gjort stallet, och damsugit huset.

Ridpasset gick bra, han var sådära dum inne i ridhuset idag, jag hade skrittat förbi hörnet flera gånger där det ligger lite saker, sen när jag började trava, då är det ju omöjligt att gå förbi där, så han bara stannade och gick åt andra hållet istället, haha! Men han gav sig tillslut, och annars gick han jätte fint, han kortade sig väldigt fint idag, och gjorde lite förvänd galopp med, och det gjorde han super! Det stog ett lågt hinder framme som jag tänkte öva lite avstånd på, men jag struntade i det istället, han gick så fint i dressyren, så fortsatte med det istället.


Red ut sen, red den vägen där han dummade sig förra gången, han gjorde likadant denna gången, men han gav sig denna gången! Då fick han massa beröm, sen fick han galoppera på efter det!
Ska snart ner till Tess, eller jag vet inte när, men hon skulle ringa iallafall.

Ska försöka blogga lite mer idag, bror på vad jag och Tess kommer göra ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0