Fullt upp

Hade fullt upp igår, så hann tyvärr inte blogga..

Anyway - Fyfaan vad duktig han var på voltigen! Dom satt två på honom samtidigt, baklänges och ståendes. Dom skrek och tjoade men han brydde sig verkligen inte, fina Rinaldo. Han var så försiktig med barnen. Vissa stunder blev han lite fundersam och ville komma in till mig i mitten, men han gjorde inget illa alls och jag behövde bara smacka på och berömma så fortsatte han runt. Gud vad stolt jag är över honom, han vet verkligen vad ställa upp innebär

Just nu sitter jag uppe på kullen. Dom har löshoppning där nere, men jag vill inte att Rinaldo ska vara med på det då han var så grym igår. Istället tog jag en skritttur på en kvart ungefär alldelles nyss, jättemysigt med min bästis<3 Nu står han inne och äter och jag ska ner och ta ut honom senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0