Gästbloggning

Hej, Jennie Hasselström här! Maja bad mig gästblogga lite, eftersom hon hade problem med att komma på något att skriva om.

Jag är 13år och rider på Vissmålen. Jag har en ponny som jag delar med min syster Åsa. Hon heter Norrhaga Nova och är en New Forest. Vi har ägt henne ungefär 2-3 månader och det känns jättebra. Vi ska börja tävla nu till våren, i både hoppning och dressyr, men främst hoppning. I höstas tävlade jag även ridskoleponnyn Deerpark Diamond (Daim).

Ni undrar säkert varför jag inte uppdaterar på JStouch.. Det är för att jag inte bestämt mig för om jag ska fortsätta med Sara, blogga själv, eller med någon annan.



Pigwhisperer Maja!



Det är såhär jag, Maja och Emmie gör det!


Ute på piknik med gänget


Lilleman & jag på språng


True story..


Behöver jag ens förklara..?

HA DET GÖTT HEJ!

/JENNIE

Kommentarer
Postat av: Tess Candemyr

sommar <3

2012-01-12 @ 20:41:23
URL: http://tesscandemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0