Godmorgon

Lagom gött att somna runt tio igårkväll och vakna typ nu, fast frågan är ju bara vad jag ska göra hela jävla dagen? Rinaldo ska vila, men jag drar nog upp och borstar honom i eftermiddag när det inte är så många i stallet så det händer något åtminstone ^^

Fick rida Freja igår på lektionen, som var hur pigg som helst!! Red barbacka, lite upphöjda bommar och såntdär. Hon var faktiskt riktigt duktig, jag struntade i formen över bommarna och fokuserade bara på att få henne över. Hon fick böja benen riktigt ordenligt! Vi red också på volterna lite, hon var jättefin i högervarvet men lite stelare i vänstervarvet, men det gick ändå helt okej då. Galoppen gick sådär idag, vi var ju som Olivia redan nämnt, 10 stycken. Hon behöver ganska mycket plats för galoppen men fick väl till typ två-tre bra galoppfattningar iallafall ^^ Är väl nöjd, vad ska jag begära mer av henne liksom..? :) Duktig var hon, lilla (stora) hästen!


VÄRLDENS FINASTE VÄNNER   (!!!!!!)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Du är den finaste vännen <3

2012-01-28 @ 19:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0