Godmorgon!

Blev helt förvånad när jag vaknade för någon timme sen! Solen sken och det var massa snö ute, precis som det ska vara! :D

Idag ska Rinaldo vila. Det hade varit kul att tolka, men jag tror inte det är lika mycket snö uppe på Vissmålen tyvärr.. Men det ska snöa imorgon också ju, så då får vi hoppas på att det är tillräckligt med snö så att jag kan dra på honom tolkselen! Ska försöka dra med mig Emmie på det också, för Mickie älskar ju det även hon! Jag slår vad om att det kommer bli en kö på att få åka med bakom, haha!

Jag och Tess tänkte även fota alla hästar nu i det fina vädret. Nya bilder till hemsidan kan ju behövas! Vi hörs senare bloggen!




Kommentarer
Postat av: :)

Älskar eran blogg. typ.

2012-01-06 @ 17:05:40
Postat av: emmie

ja jag tycker värkligen vi ska tolka imorron, hoppas det blir mera snö! <3

2012-01-06 @ 18:18:55
URL: http://ponnyglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0