Hallå

Dracula börjar bli lite bättre, men han är fortfarande inte helt okej, alltså blir det ingen KG träning imorgon.
Ingen som vet någon som skulle vilja åka? för det känns onödigt att lägga ut pengarna och inte åka sen..
Blev heller inga bilder, men vi får ta det en annan gång helt enkelt, Men det viktigaste är att Dracula mår bra iallafall!
Ska sova hoss Tess ikväll, vad jag ska göra har jag ingen aning om, men vi hittar nog på nåt :D


Har varit ute lite med Frasse idag, han skötte sig jätte bra, körde lite följa john på lilla ridbanan, det gick la ganska bra,  sen gick jag till torpet hagen och tog ett litet skutt med han i släptåg, han är sååå söt när han hoppar!

Sen har jag varit ute och gått 2 gånger med Dracula, och nu har jag ducshat, ska snart fixa iordning mig för att åka ner till Tess, kanske uppdaterar mer ikväll, får se helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0