Harry Potter och Dödsrelikerna, 1

Kom hem för en stund sen. Sitter och kollar Harry Potter:*

Åkte med pappa in vid 7, han skjutsade mig till mamma så gick jag och la mig igen. Började halv 1 och hade datakunskap i 3 timmar. Efter det gick jag hem en stund, pratade lite med Danne och så. Pappa hämtade mig strax efter 4.

Hälsade bara en snabbis på Daphne i hagen, men imon ska jag rida.

Igentligen skulle jag och mamma åkt till ullared om en vecka. Men hon och Emelie bestämde att de skulle till göteborg istället. Finns säkert nån hästaffär där oxå!
Mamma och hennes arbetskompanjoner skulle till ullared nån onsdag, så jag följer med dem dit :)
Vill verkligen ha lite schabrak, ett nytt träns, ett bett och lindor!

Nu ska jag bara sitta här och kolla på film. Det är så himla deprimerande att sitta själv en fredag-kväll, men jag ska försöka göra det bästa av situationen.


Finaste pojken<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0