Hemma

Sitter hemma hos mamma och kollar på tv. Mamma och Tony är fortfarande i stockholm, men de kommer lite senare.

Vaknade ju då upp hos Olivia. Vi kollade på halva Jag Saknar Dig och sen gick vi upp till stallet. Jag fotade Drallen & Frasse lite i hagen innan pappa kom och hämtade mig.

Det första jag gjorde när jag kom till stallet var att putsa ett träns som jag ska sälja. Sen tog jag in Daphne och red en sväng.
Han har fått sånt skav av alla barbacka turer, så hade sadeln idag.

I början var han väldigt trött och ville bara skritta. Så jag vände efter halva vägen och då blev han pigg! Lät han bestämma gångart hela tiden, bara satt där och berömde lite då och då ;)
Så söt var han! Först galopp ett tag, sen travade han lite, sen galopp igen!
Tillslut var han jätte trött och saktade av till skritt. Då hoppade jag av och gick med han.

När jag kom tillbaka till stallet hade nån tant som skulle hämta Lucifer kommit.
Kommer vara tomt i stallet utan stora lunsen
Jag har iallafall bestämt att jag ska hälsa på honom.

När de hade åkt och jag lipat klart, fotade jag Daphne i paddocken. Det blev jätte fina bilder som jag får imon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0