Hemma

Hängde med mamma ner till salongen och sov där en liten stund. Emelie kom så gick vi och åt på Napoleon, toast & en biskvi<3 Mamma sjukanmälde mig från so;n och farmor kommer och hämtar mig snart så ska vi upp på A6 en snabbis. Hon skjutsar mig till Daphne sen. Jag kan inte bestämma mig för om jag ska rida en lite längre utritt nu när det ändå är ljust, eller kanske dressyr med träns i paddocken för en gångs skull? Får se vad jag är sugen på när jag kommer dit. Kanske börjar med dressyr och om det inte funkar tar jag bara av tränset och rider ut istället :) Ska få med mig alla bilder hem idag med, Elinor har massa bilder på oss sen i somras också om nån vill se? :D Nu ska jag byta om, bloggar mer när jag kommer hem. Puuuuuusssss Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0