Hemma

Tog bussen direkt till Tenhult idag, för ANDRA gången! Så idag är jag hemma innan stallet, men ska dit om någon/några timmar igen för att rida. Det får väl bli uteritt i mörkret antar jag, finns ingenting annat att göra. Det räcker ju om vi bara skrittar en runda, om det nu skulle vara såååå mörkt. Bara han får röra på sig! :)

Efter att jag ridit ska jag faktiskt inte hem - Jag ska nämnligen sova på kullen med Tess, Jennie, Olivia och förhoppningsvis Fanny. Vi har nämnligen studiedag imorgon, överbra! Lov & lediga dagar; Det enda bra med skolan ;)

Ska försöka komma på något roligt att skriva om på bloggen ikväll, men nu ska jag ta det lite lugnt ^^
Ha det bra sålänge!


Kommentarer
Postat av: Ebba

kan inte ni byta design & headern snart ? =)

2012-01-31 @ 20:24:53
URL: http://ponnyers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0