Hemma!

Har precis kollat på film med mina föreldrar, var ganska skönt när det var så tyst om man jämför med dom 3 dagarna som gått, haha!

Idag så hade vi löshoppning på lägret, jag gick hem och hämtade Frasse, han var en redig kaxmört inne i ridhuset, men sen så fort man går ut med han så är han som ett tamt lam typ? Men han var jätte duktig iallafall!
Han hoppade 70 cm tror jag det var, och gud vad gullig han var när han hoppa, skrattade som sjutton åt honom, och efter varje gång han hoppade så kickade han så fint ;)

Men jag har tyckt att lägret har varit väldigt kul, och alla verkar jätte nöjda!
Nu ska jag göra som Maja och kolla på pearl harbror, har kollat på den 5 gånger i mitt liv men aldrig sett klart den, såg inte klart den igår heller...
Ska fixa ett tidsintsällt inlägg först (:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0