I 6 månader...

har jag ägt Daphne idag♥8/8-11

Det fick bli samma ridpass som igår, bara fokus på att få han mjuk. Det gick bra och han släppte fint i slutet! Han fick rejsa ett par varv, dels för att han varit duktig och det är ju bra för kondisen.. så jag körde lite korta intervaller. Avslutade med lite trav på vägen. Gjorde några buga i boxen och han fixar det riktigt bra nu! Han ska bara våga stå längre och ta upp huvudet lite mer, sen så.

Riktig taggad inför skolan imorgon. Kanske inte, men det känns inte så hemskt ändå. Vi går ju inte länge de första dagarna. Ska åka upp till stallet så fort jag kan och rida. Blir nog samma som idag, fast jag tar nog galoppen ute istället.

Nu måste jag börja tänka på att sova, kommer aldrig orka upp imon annars. Ska självklart kolla gossip girl först.

Puss&Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0