Ingen ridning.

Han fick visst vila idag igen, suck. Hoppas han använder överskottsenergin på rätt sätt imon bara!

Elinor hade också fått en gratis lektion på riddesberg, så idag var det min tur att följa med. Med kameran såklart!

De var många färre än vad vi var, 3 st. Elinor fick kanske inte de roligaste hästarna.. Nelly, ett litet sto som de sa var pigg men i själva värket var ganska lat&lam. Och Castillo, en stor&lång valack som var lite mer på hugget :)
Elinor verkade nöjd efter ridpasset iallafall, tror ni kan läsa mer om det på hennes blogg (skimmelochskack.blogg.se).

Nu är jag hemma hos pappa, riktigt gött. Har städat iordning lite (ja,jag älskar att städa) och fixat för morgondagen.
Lång dag imon och bara tråkiga lektioner.

Ska kolla på film och sova nu.


Gosspel och Vosse.
Hälsade på de båda idag. De var jätte gosesjuka:* Vosse la huvudet på min axel, och Gosspel ville bli kliad på halsen. Hihi sånna bäbisar!

Godnatt(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0