Inget bra ridpass

Minst sagt, det gick skit. Vill inte ens skriva om det, men kan ju nämna att jag försökte rida dressyr.
Hah, det gör jag inte om på ett tag.

Men, min ponny är bäst. Det är jag som inte är tillräkligt bra.. tyvärr!

Videofy funkar inte för mig, och jag måste ändra en sak i videon och då tar det tusen år att spara om.
Hoppas ni inte blir alltför ledsna av att få svaren i text? Kan lägga upp ett videoinlägg nån annan dag :)

Var på ikea en sväng efter stallet med mamma & Tony, köpte typ talrikar? Har iallafall kollat ut lite nya saker till mitt rum. Mamma ser nog ingen skillnad på svart och vit, för jag förklarade väldigt nogrant att jag bara ska ha svarta möbler i mitt rum. Ändå ställer hon in massa vita?

Ska köpa ramar med, måste bara bestäma mig för vilka bilder jag vill ha. Har jätte många fina, men tror det blir en från ''disco'' bilderna bl.a.

Jag mår fortfarande inte helt bra heller. Mår illa och har ont i huvudet. Vet att jag bara klagar.

Nu ska jag svara på frågorna. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0