Inte okej

Nej, mitt bloggande har inte varit helt okej. Jag har inte varit särskilt kry de senaste dagarna, så får skylla på det.

Daphne har nu vilat i 4 dagar pga att det inte finns nånstans att rida. Skrittade han dock lite i paddocken igår. Vi har mest myst i boxen.

Idag har jag varit i skolan, precis som alla andra dagar. Det har väl funkat bra, kommit lite sent och så bara.
Var på stan med Matilda, Ebba och Stina en stund innan jag åkte hem. Imon börjar jag inte förens halv 1 så jag skulle igentligen sovt hos mamma, men det tyckte inte Tony. Mamma har inget emot det, men Tony tyckte inte det eftersom dom inte är hemma. Störd.
Tjänade iallafall 200kr igår! Därför ska Daphne få ett nytt schabrak. Jag och Mamma ska till ullared om en vecka typ.

Satt och tittade runt lite på Begagnade Hästprylar (facebook sidan nivet?) och hittade dethär...


Jag tror jag vet vad de flesta tycker om det, men jag föll pladask. Love it.
Tänk att komma med detta på en tävling + en gul huva, gula ludd osv? Hur gulligt?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gulligt

2012-01-19 @ 21:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0