Inte så blogg-sugen...

Men tänkte iallafall skriva om vad jag gjort idag!

I skolan har jag bl.a dansat bugg i 1,5 timme och haft ett oförberett engelska prov. Roligt värre!
Kan ju medge att jag är bäst på bugg, jävlar vilka moves.

Daphne fick sig ett dressyrpass i paddocken, fast gick ut lite då och då o galopperade i skogen. Bebis hoppar för massa spöken<3
Kunde bara skritta i paddocken, så de blev på samma sätt som igår. Fast inte så länge och när han gick bra avslutade jag!
Tog ut han en stund och lekte lite efteråt.

Snart börjar en film som jag ska se. Ingen mindre än min och Majas favvo! Eller vad säger du Majsi?



Sjuk film, men den är så värd att se!

Innan den börjar kanske jag kollar lite GG ;)
Hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0