Laaamt

Lektionen gick åt PIPSVÄNGEN, min ponny var inte avslappnad en enda sekund och jag fick inte "rätt känsla". Var så himla nära att bara hoppa av och gå därifrån typ tusen gånger, men jag vet ju vad konsekvenserna blir av det, haha.. Sååå jag gjorde aldrig det. Red vidare, orkade knappast ställa honom något i sidorna för då blev han bara stressad och "krullade ihop sig". Jag tror han är inne i en liten period nu, det är väl bara att stå ut ^^ Rinaldo <3 Blir ni förvånade när jag säger att vi hade öppna, skänkelvikning och serpentiner? Knappast va?

Fyfan vad tråkig bloggen är nu, men jag vet ärligt talat inte vad jag ska skriva om annars. Jag antar att motivationen kommer tillbaka så småningom, försöker väl så gott jag kan tills dess! ^^ Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag blir inte förvånad av öppna skänkelvikning och serpentiner. Det är det som ingår i lösgörande arbete så som volter och tempoväxlingar avbrott och igångsättningar. Svårt att göra något annat innan det flyter som det ska... Men kom gärna m förslag!

2012-01-27 @ 09:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0