Lotta på bråkmakargatan!

Japp, vaknade precis och ligger o kollar på tv. Bara jag vaken änsålänge, de andra kom hem rätt sent men de vaknar nog snart^^
Jag ska snart äta frukost och så fort pappa är klar ska jag åka upp till Daphne.
Ikväll ska jag ut och äta med min  faster oc kusin, Malin (kusinen) fyllde 15 den 5:e! Ikväll ska jag försöka ta mig till Maja, för hon fyller år imorgon och vi har som en liten tradition, sen två/tre? år tillbaka, att jag sover hos henne och är med på kalaset när hennes syster, morfar & mormor kommer. Det är inte säkert det går men isf åker jag till henne imorgon :)

Blev tyvärr inga bilder igår.. ska ta med mig mitt minneskort upp så jag får med mig alla bilder hem.
Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Elinor

Ey bilderna ligger ute/uppe!

2012-01-07 @ 11:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0