Majsan

Idag följde Maja med mig upp till Daphne. Hon och jag red ut, Maja fick låna Lucifer. Vi red bara lilla skogsvägen, ca 30 minuter typ. Det var kolsvart så vi kunde bara skritta och trava liiite. Daphne var iallafall jätte pigg och stel som en pinne, men det är ju inte så konstigt efter två dagars vila.
Måste försöka hitta någon som kan rida han de tre dagarna som jag ska vara lägerledare. Hoppas på att min syster kan.
Vet inte riktigt vad jag ska gör med han imon, Maja följer med igen så vi kommer säkert på nåt roligt.
Just nu sitter vi iallafall hos Maja, äter godis och chillar!
Kommer tyvärr inte på nåt mer att skriva nu, men kanske senare :)

Bild från när jag hade Daphne på viss över en helg, sötnöt<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0