Min dag

Sov till elva ungefär, fast fick sitta och vänta på Vendela som inte ens reste sig upp föränns klockan tolv ^^ Åkte till stallet efter någon/några timmar, och Vendela upp till Daphne. I stallet så möttes jag av Emmie och vi tog oss en långritt, haha. Långritt är nya grejen ;) Anyway, Rinaldo skötte sig jättebra, var pigg och positiv hela rundan och såntdär. Lite fjantig för vissa saker som vanligt, men det får man ju räkna med :) 

Eftersom våran (Emmies och min) planering inte höll sig så bra under jullovet tänkte vi börja nu istället. För er som inte vet så bestämde vi ju att rida ut varje dag, men Emmie var borta ganska mycket och även jag hade annat för mig. Nu gör vi om det och hoppas på bättre "resultat"! Så UT alla dagar bortsett från dagarna vi rider lektion, våra ponnyer ska bli bodubuilders!


Typ så..?



Kommentarer
Postat av: Allan

Vackert! ;)

2012-01-15 @ 19:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0