Min fiiiiiiiiiiiiina ponny

Blev lite ändring idag. Tess ville att jag skulle hoppa med henne istället, så jag slängde på honom hacket och gjorde det. Faaan vad fin han var! Han var pigg som tusan, men lydde varenda liten vink och bara sög tag i hindrerna - precis som jag vill ha honom! Kunde reglerna avstånden enkelt, han hoppade upp sig jättefint och var allmänt BÄST! Inga höjder alls, ett hinder var max 70cm. Resten låg väl på allt mellan 40-60cm. Vi gjorde olika banor, övade lite svängar och att sätta dom rätt. Det var väldigt många i ridhuset så det blev lite svårt vissa gånger, men annars så flöt det på. Han struntade i att hålla på med tungan och slänga med huvudet, som han vanligtvis gör med bett (oftast). 

Kändes riktigt bra att hoppa på hacket, så jag ska fortsätta med det. Jag tänker dock inte rida dressyr på det för det funkar han inte på. 

Han får sin vila imorgon istället, välförtjänt!


YOU FUCKING ROCK MY WORLD! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0